Filtre:
Autori
 Maria Moldoveanu(2) Aurelian Bondrea(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Marina Dumitrescu(1) Jason Miles(1) Nicolae Melinescu(1) Jonathan Taplin(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Patrick Veret(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Ilie Rad(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Aneta Bogdan(1) Miruna Runcan(1) George Cucu(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Lucian Chisu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Traian Bratianu(1) G. Vaideanu(1) Alexandru Gheorghiu(1) Cristian China Birta(1) Gheorghe I. Mitrofan(1) Ryan Holiday(1) Sofia Georgescu(1) Bradley J. Sugars(1) Karl Fronlich(1) Mircea Pospai(1) Michael Palmer(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1) Cezar Caluschi(1) Charles U. Larson(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Polirom(9) Tritonic(7) All(5) Didactica si Pedagogica(3) Fundatiei Romania de Maine(3) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) Fundatia Romania de Maine(2) McGraw Hill(2) Evenimentul(2) Vremea(1) Irwin(1) Expert(1) Master Print(1) Pan Books(1) Promopress(1) Codecs(1) Vicens(1) Kaplan(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Excelsior Art(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Brandient(1) Dacia(1) Tempus(1) Media Expres(1) Eidos(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Muntenia(1) Hyperliteratura(1) Teora(1) Act si Politon(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Brandbuilders(1) Miracol(1) Silex(1) Libra(1) Rao(1) Comunicare.ro(1)vezi mai multe edituri
Pret
  mai mic de 10 Lei (26)   10 - 20 Lei (38)   20 - 50 Lei (16)   50 - 100 Lei (4)
An aparitie
19712022
Limba
 Romana(67) Engleza(11) Franceza(4)
Coperti
 Brosate(74) Cartonate(6) Cartonate si supracoperta(2)
Colectii
 Collegium(4) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (82 carti in stoc)
Ordonează
Traian Bratianu - Politica, in recital Vezi detalii Traian Bratianu - Politica, in recital IN STOC Pret: 24,00 Lei
Moi Ali - Cum sa devii un bun PR Vezi detalii Moi Ali - Cum sa devii un bun PR IN STOC Pret: 13,00 Lei
Aneta Bogdan - Branding on the Eastern Front Vezi detalii Aneta Bogdan - Branding on the Eastern Front IN STOC Pret: 45,00 Lei
Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare -25% Vezi detalii Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare IN STOC Pret: 19,00Lei 14,25 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -50% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 13,00Lei 6,50 Lei
Jason Miles - Instagram power Vezi detalii Jason Miles - Instagram power IN STOC Pret: 29,00 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne Vezi detalii Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne IN STOC Pret: 9,00 Lei
Sofia Georgescu - De la publicitate la manipulare Vezi detalii Sofia Georgescu - De la publicitate la manipulare IN STOC Pret: 21,00 Lei
Lucian Chisu - Introducere in mass-media -25% Vezi detalii Lucian Chisu - Introducere in mass-media IN STOC Pret: 9,00Lei 6,75 Lei
Ion Bucheru - Fenomenul televiziune -50% Vezi detalii Ion Bucheru - Fenomenul televiziune IN STOC Pret: 13,00Lei 6,50 Lei
Marketing. Principles and perspectives -25% Vezi detalii Marketing. Principles and perspectives IN STOC Pret: 84,00Lei 63,00 Lei
Ilie Rad - Stilistica si mass-media -25% Vezi detalii Ilie Rad - Stilistica si mass-media IN STOC Pret: 13,00Lei 9,75 Lei
Frank Deaver - Etica in mass media -25% Vezi detalii Frank Deaver - Etica in mass media IN STOC Pret: 9,00Lei 6,75 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic -25% Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 26,00Lei 19,50 Lei
Bradley J. Sugars - Instant advertising -25% Vezi detalii Bradley J. Sugars - Instant advertising IN STOC Pret: 30,00Lei 22,50 Lei
Pagina: 1234
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus