Aurelian Bondrea(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Lucian Chisu(2) Adela Rogojinaru(2) Peter Gross(2) Richard Myers(1) Andrei Tiganas(1) Ioan Plaias(1) Aimee Song(1) Jason McDonald(1) Jonathan Raimes(1) Octavian Plesa(1) Marina Dumitrescu(1) Jason Miles(1) Nicolae Melinescu(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Patrick Veret(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Ilie Rad(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) George Cucu(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Warren Agee(1) Edwin Emery(1) Phillip Ault(1) Traian Bratianu(1) G. Vaideanu(1) Alexandru Gheorghiu(1) Cristian China Birta(1) Gheorghe I. Mitrofan(1) Ryan Holiday(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Polirom(12) Tritonic(9) All(5) Fundatiei Romania de Maine(4) Tehnica(3) Fundatia Romania de Maine(3) Didactica si Pedagogica(3) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) McGraw Hill(2) Evenimentul(2) Michael O Mara Books Limited(1) Risoprint(1) Abrams(1) JM Internet Group(1) Ilex(1) Multimedia(1) Vremea(1) Irwin(1) Master Print(1) Promopress(1) Codecs(1) Vicens(1) Kaplan(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Excelsior Art(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Tempus(1) Media Expres(1) Eidos(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Dodd, Mead and Company(1) Muntenia(1) Hyperliteratura(1) Teora(1) Act si Politon(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Nord-est(1) Coronet Books(1) Cheiron(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Miracol(1)vezi mai multe edituri
Pret
mai mic de 10 Lei (48) 10 - 20 Lei (38) 20 - 50 Lei (17) 50 - 100 Lei (3)
An aparitie
19632023
Limba
Romana(83) Engleza(14) Franceza(4)
Coperti
Brosate(92) Cartonate(6) Cartonate si supracoperta(3)
Colectii
Collegium(8) Idees(1) Albanica(1) Radio si televiziune(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!